Colectia mea de bancnote aici:
colectiadebani.blogspot.ro

marți, 19 iunie 2012

Punctele germane din ţările baltice - Partea 1



Mai jos vă voi prezenta traducerea textului de pe reversul acestui bilet:

         Toate textilele sunt incluse într-o
      listă de produse care vor fi apreciate
la fiecare punct de vânzare a produselor textile
                                  -
           Exemple de notare a Punctelor:
                                  -
Pânză de bumbac, 80 cm - pe metru - 8 Puncte
Pânză de in, 80 cm - pe metru - 8 Puncte
Stofă de lână ,145 cm - pe metru - 16 Puncte
1 Tricou barbatesc din bumbac - 20 Puncte
1 Pereche şosete bărbăteşti din bumbac - 4 Puncte
1 Chilot damă din mătase artificială - 7 Puncte
1 Rochie damă din lână 50% - 30 Puncte
1 Jachetă bărbătească de muncă din lână 50% - 42 Puncte

Un comentariu:

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Restaurante Iasi
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere

RSS Feed

Siteuri partenere:

BannerFans.com
BannerFans.com
BannerFans.com